Shady |
Wysłany: Pią 10:40, 25 Sie 2006 Temat postu: Regulamin |
|
Regulamin prezentuje się następująco:
1. Nick, Awatar, Podpis.
1.1 Wybrany nick nie może być słowem, wyrażeniem wulgarnym, obraźliwym ani prześmiewczym.
1.2 Przed wyborem określonego nicka należy się upewnić, iż nie należy on już do innego użytkownika forum. Należy także unikać nicków bardzo podobnych do cudzych, by uniknąć niepotrzebnych konfliktów.
1.3 Rozmiary Awatara nie mogą przekraczać rozmiarów 80x80 pikseli, jego rozmiar 6 kilobajtów. Podpis powinien być utrzymany w sensownym rozmiarze. (max. 4 linijki)
1.4 Awatary i podpisy nie mogą zawierać treści lub odnośników do treści pornograficznych, obraźliwych, zabronionych polskim prawem. Należy też unikać takich, które przez zawartą w nich treść utrudniają przeglądanie forum ("rażą w oczy"), jak np. animacje. Zabronionym jest także używanie w awatarach animacji mogących wywołać objawy choroby u osób z epilepsją. (gwałtowne sekwencje silnych świateł)
1.5 Zabronione jest umieszczanie w wyżej wymienionych miejscach reklam i treści o charakterze komercyjnym. Ewentualne odnośniki o takim charakterze można umieścić w swoim profilu użytkownika, specjalnie w tym celu założonych tematach (za zgodą administratorów forum).
W razie niedostosowania się konto na forum może zostać zablokowane.
2. Zakładanie tematów
2.1 Każdy ma prawo założenia nowego tematu, jednak przez uczynieniem tego uprasza się o użycie opcji "szukaj", dostępnej na górze strony, w celu odnalezienia poszukiwanych rozwiązań. Tematy poruszające kwestie już zamknięte zostaną bez powiadomienia usunięte/przeniesione do /dev/null...
2.2 Należy upewnić się, że zakładany temat należy do odpowiedniej kategorii, a jego nazwa i treść najbardziej szczegółowo jak to możliwe oddają naturę problemu. Mile widziane są tzw. logi (dzienniki błędów), konfiguracja sprzętu (jeśli dotyczy) ew. zrzuty ekranu dotyczące omawianego zagadnienia. Tematy o nazwach typu "Help!" albo "Poooomocy!!!!!!" będą usuwane/przeniesione do /dev/null, jeśli po zwróceniu stosownej uwagi użytkownik nie zamierza dostosować się do obowiązujących reguł.
2.4 Jeśli temat dotyczy jednego, określonego problemu i został on już rozwiązany, uprasza się o odnotowanie tego poprzez wstawienie odpowiedniej adnotacji w jego nazwie. (np. "tematX" na "[rozw.]tematX". Ma to na celu ułatwienie poszukiwania gotowych rozwiązań przez innych użytkowników.
2.5 W celu zmiany kategorii lub zamknięcia/usunięcia tematu proszę kontaktować się z moderatorem forum.
3. Odpowiadanie w tematach/Wypowiadanie się na Forum.
3.1 Każdy post powinien wnosić coś do tematu. Jeśli nie potrafisz pomóc, nie orientujesz się w określonej dziedzinie, podwójnie zastanów się przed odpowiedzią.
3.2 Wypowiedź powinna być rzeczowa, zwięzła, wyczerpująca. Należy stosować się do ogólnie przyjętych norm kultury wypowiedzi, polskiej gramatyki i interpunkcji (jeśli jest się dyslektykiem/dysortografem, należy swoją wypowiedź wcześniej sprawdzić za pomocą komputerowego słownika/ edytora tekstu).
3.2 Należy utrzymywać przejrzystość pisanych odpowiedzi, przez co uprasza się o niestosowanie różnorakich chaotycznych wynalazków składniowych i o nie nadużywanie emotikonek, znaków interpunkcyjnych. Jeden znak zapytania, czy "buźka" starczy, umieszczanie 10 pod rząd nie zapewni nam szybszej odpowiedzi, a jedynie utrudni i obrzydzi innym uzytkownikom przegladanie forum.
3.3 Jeśli chcemy coś dodać/zmienić w naszym poście, a jest on ostatni w temacie, należy nie pisać kolejnego, lecz edytować już istniejący.
3.4 W wypadku dłuższej rozmowy przydatne może okazać sie użycie opcji "Cytuj", szczególnie, gdy odnosimy się do wypowiedzi innego użytkownika w prowadzonej przez większą liczbę osób polemice.
3.5 Jeśli mamy coś do powiedzenia tylko określonemu użytkownikowi, wskazane jest używanie w tym celu PW (prywatnej wiadomości), użytkowników uprasza się o nie robienie z tematu Chata.
3.6 Zabronione jest:
-spammowanie (nabijanie sobie licznika postów poprzez bezsensowne, nic nie wnoszące wypowiedzi)
-offtopowanie (pisanie nie na temat)
-flame'owanie (celowe obrażanie innych użytkowników forum)
-zamieszczanie treści, lub odnośników do treści pornograficznych, zabronionych przez polskie prawo, obrażających uczucia religijne, lub orientację seksualną innych ludzi.
4. Naruszenie regulaminu.
4.1 Naruszenie w/w zasad grozi zablokowaniem konta na forum.
4.2 Naruszenia regulaminu i skargi na innych użytkowników należy zgłaszać moderatorom.
4.3 Skargi na moderatorów należy zgłaszać administratorom forum. : [tom]
4.4 Łamanie prawa, pogróżki na łamach forum przez użytkowników będzie zgłaszane odpowiednim organom?
5. Administratorzy i właściciele forum nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za treści umieszczone na forum przez jego użytkowników.
Uwielbiać moją Wiolcię :*:* .... No i Kiri też |
|